10 نکته ای که باید هنگام یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم به خاطر بسپارید

1. صبور باشید
فقدان صبر هرگز به شما اجازه نمی دهد به اهداف خود برسید. بنابراین اگر می خواهید به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید همیشه صبور باشید. به یاد داشته باشید که شما با گوش دادن و صحبت کردن به زبان مادری خود به تسلط دست پیدا کردید، بنابراین هرگز قانون انگشت شست را فراموش نکنید که این زبان را تجربه کنید و از آن به صورت روزانه با اطرافیان خود استفاده کنید.
2. معلم شما کلید بهبود زبان انگلیسی شماست
معلم احتمالاً زبان مادری انگلیسی است، بنابراین به او و آنچه به شما می‌آموزد ایمان داشته باشید. مراقب باشید که اگر او انگلیسی را به زبان مادری شما تدریس می کند، بلافاصله دوره را ترک کنید، زیرا هیچ زبانی تدریس نمی شود مگر اینکه معلم همیشه از آن استفاده کند و بنابراین عادت استفاده منظم از آن را در دانش آموزان تلقین کند.
3. موسسه ارائه دهنده دوره مکالمه انگلیسی
فهرستی از تمام موسسات شناخته شده برای شما تهیه کنید که دوره های آموزش زبان انگلیسی و مکالمه را ارائه می دهند و از آنجایی که اینترنت امروز اطلاعات زیادی دارد، چرا با جمع آوری اطلاعات در تمام موسسات مجاور از آن به نحوی مفید استفاده نکنید و برای جزئیات بیشتر به وب سایت آنها مراجعه کنید. . با پیروی از روش حذف، پس از بررسی تمام جزئیات دقیق از وب سایت به معلمی که کلاس های شما را می گذرانید، یک به یک حذف را شروع کنید، عاقلانه انتخاب کنید زیرا در نهایت از پول خود بهترین بهره را خواهید برد.
4. قواعد گرامر و لغات فرهنگ لغت
با یادگیری قواعد گرامر و میلیون ها لغت دیکشنری به زبان انگلیسی زبان انگلیسی شما را قوی نمی کند، به یاد داشته باشید که هرگز این کار را برای یادگیری زبان مادری خود انجام نداده اید. شما در واقع زمانی زبانی را می شناسید که بتوانید از طریق آن به صورت شفاهی و نوشتاری به طور موثر ارتباط برقرار کنید. بالا کار نخواهد کرد.
5. تلفظ بسیار مهم است
باید به تلفظ اهمیت زیادی داده شود زیرا اگر کسی نتواند حرف شما را بفهمد، یادگیری زبان انگلیسی فایده ای ندارد. در ابتدا اشتباهات زیادی مرتکب خواهید شد که رایج است زیرا فرآیند یادگیری گام به گام است. یکی از روش های عالی این است که جلوی آینه بایستید و برای خودتان سخنرانی کنید، زیرا هیچ قرص جادویی برای رسیدن به تسلط در آن وجود ندارد.

6. کار هوشمندانه بهتر از کار سخت است
همیشه با تجدید نظر در سخنرانی قبلی آماده برای کلاس بعدی بیایی
آموزشگاه زبان پردیسان If you need any kind of information on this article related topic click here:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *